Panaszkezelési tájékoztató

 

 

Panaszbejelentés lehetősége

 

A Parkolómester célja, hogy minden ügyfél elégedett legyen szolgáltatásainkkal. Ha mégis problémát tapasztal, lehetőséget biztosítunk panasz benyújtására az alábbi módokon:

 

Elektronikus úton: az alábbi űrlap kitöltésével vagy e-mailben

Papír alapon: a Panaszkezelési szabályzatban található nyomtatvány segítségével

 

A beérkezett panaszokat legkésőbb 30 napon belül kivizsgáljuk és írásban megválaszoljuk.


Panaszkezelési szabályzat letöltése

 

Az alábbi gombra kattintva letöltheti a hivatalos Panaszkezelési szabályzatot PDF formátumban:

 

Panaszkezelési szabályzatának eléréséhez kérem kattintson ide   
 


Online panaszbejelentés

 

Ha szeretné online benyújtani panaszát, kérjük használja az alábbi űrlapot:

Panaszkezelési bejelentőlap eléréséhez kérem kattintson ide   
 


További információ

 

A panaszkezeléssel kapcsolatos kérdéseivel ügyfélszolgálatunk szívesen áll rendelkezésére:

 

E-mail:info@parkolomester.hu
Telefon: +36 20 330 0895
Hétfőtől Vasárnapig: 10:00–16:00


Adatkezelés

 

A panaszkezelés során megadott adatokat kizárólag a bejelentés kivizsgálása céljából kezeljük.